تکنورای

زندگی خردمندانه در دنیای تکنولوژی

تکنورای

زندگی خردمندانه در دنیای تکنولوژی

جدیدترین خبرهای علم، فناوری و کسب و کار

  • ۰
  • ۰

TRV هوشمند هر رادیاتور خبیث در خانه شما را به یک هوشمند تبدیل می کند که می تواند به روش های مختلف کنترل شود. این یک صفحه نمایش LED است که روشن و واضح است، نمایش دمای فعلی رادیاتور در درجه سلسیوس، که ارتقاء زیادی در بسیاری از TRV های معمولی است که فقط اجازه می دهد شما بین پنج درجه از پیش تنظیم شده را تغییر دهید. این دکمه های فیزیکی دارای یک دکمه فیزیکی است که به شما اجازه می دهد درجه حرارت آن را به میزان 0.5 درجه در هر زمان بچرخانید، اما چرا این کار را انجام می دهید زمانی که می توانید از طریق برنامه My Devolo آن را انجام دهید؟

devolo smart thermostat
همچنین به عنوان امکان کنترل رادیاتور به صورت جداگانه، شما می توانید رادیاتور را با هم در برنامه My Devolo دسته بندی کنید، به این ترتیب دمای بین رادیاتور ها همگام سازی می شود. به عنوان مثال، ما دو ترموستات رادیاتور هوشمند به دو رادیاتور در اتاق جلوی ما متصل شده ایم و آنها را با یکدیگر در برنامه قرار داده ایم، به این ترتیب ما می توانیم درجه حرارت اتاق جلویی را بدون نیاز به تکرار فرایند برای هر رادیاتور به کار بندیم. این چیزهای کوچک است که Devolo در مورد آن فکر کرده است که این سیستم واقعا برای استفاده مفید است.


https://cdn2.techadvisor.co.uk/cmsdata/reviews/3634207/devolo_groups.png


این شرکت همچنین یک ترموستات اتاق را فراهم می کند که می تواند با رادیاتور مخصوص همگام سازی شود و اجازه می دهد راه سنتی تر برای تغییر درجه حرارت برای کسانی که آن را می خواهند. ما منتظر نمونه ای برای آزمایش هستیم، بنابراین در هفته های آینده اطلاعات بیشتری راجع به این افزونه بررسی خواهیم کرد.

همچنین کنترل دمای خودتان، می توانید برنامه های خود را برای تنظیم خودکار روند تنظیم کنید. هر روز صبح در ساعت 7 صبح بیدار شوید؟ در حال حاضر اتاق جلو خود را می تواند خوب و toasty، بدون نیاز به هدر دادن پول در حرارت دادن کل خانه زمانی که شما می خواهید برای کار در عرض یک ساعت. تنظیم بسیار آسان است و می تواند بسته به نوع لوازم جانبی هوشمند که می خواهید آن را به راحتی انجام دهد، می تواند پیچیده یا ساده باشد.

چیز عالی در مورد سیستم کنترل هوشمند خانه Devolo این است که فقط کنترل حرارت در خانه شما نیست. لوازم جانبی زیادی وجود دارند که در دسترس ما قرار دارند (ما به جزئیات بیشتری از آنها اشاره می کنیم) از شمع های هوشمند تا آشکارسازهای پنجره / درب و حتی دود سیگنال. شما قادر به تنظیم قوانین IFTTT-esque در برنامه هستید، که می تواند سیستم گرمایشی را هر زمان که اتفاق می افتد، تغییر دهد. به عنوان مثال، اگر ما یک سنسور پنجره در اتاق جلوی ما داشته باشیم، می توانید یک قانون را تنظیم کنید که اگر سیستم تشخیص دهد که پنجره باز است، رادیاتور خاموش می شود و بسته شدن آن، آنها دوباره فعال می شوند.


https://cdn2.techadvisor.co.uk/cmsdata/reviews/3634207/devolo_rules.png

اکنون باید روشن کنیم که این سیستم همانند Nest یا Hive نیست، زیرا این سیستم ها می توانند به طور مستقیم از طریق دیگ بخار سیستم گرمای خود را کنترل کنند و به شما اجازه کنترل حرارت خانه را از طریق برنامه را کنترل کنند. با این حال، در حالی که آنها کنترل کامل خانه را فراهم می کنند، شما نمی توانید بر روی یک اتاق به صورت گرمایشی کنترل کنید، همانطور که می توانید با سیستم خانه های هوشمند Devolo. از سوی دیگر، اگر شما می خواهید خود رادیاتورهای هوشمند فعال Devolo را تا 25 درجه روشن کنید، اما درجه حرارت دیگ بخار تنها 20 درجه است، فقط به 20 درجه می رسد و مقدار زیادی وجود ندارد (به غیر از تنظیم جسمی تنظیمات در دیگ بخار) شما می توانید در مورد آن انجام دهید.

به اعتقاد ما، ما معتقدیم که ترکیبی از سیستم گرمایش Hive / Nest و کنترل های ترموستات هوشمند Devolo کاربران را با کنترل کامل بر سیستم های گرمایشی خود کنترل می کند و به آنها امکان کنترل گرمایش را به صورت کل خانه و اتاق در اتاق پایه.



منبع: https://www.techadvisor.co.uk/review/smart-thermostats/devolo-home-control-smart-heating-system-review-2016-3634207/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی